? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, June 21, 2009

SALAH AKU KER?????????

-Dah nak masuk 2bulan aku tak bercakap dengan cikmai( emak aku )....entahla selama ni apa yg dia buat aku still bleh sabar and cool about it..tp dis time aku btul2 marah dengan sikap dia kerana marah aku delete semua nombor tipon dia dlm hp aku..aku tahu apa yg aku buat ni..tk betul salah..tp kalo korg ada dlm situasi aku apa yg korg buat?????????????

-aku memg tk rapat dengan cikmai sebab aku dibela dan dibesarkan oleh nenek & atuk aku ( perents cikmai ) sooo perasaan sayang and kasih dia pada aku tk sama mcm adik2 aku yg lain same juga dgn aku lebih saygkan nenek & atuk aku berbanding dgn dia..aku hormat dia sebagai org tua...eeee tkbaik mcm tu, perasaan ko jer yg emak ko tk sayg ko..sure korg ckp mcm ni...seriusly cikmai sendiri ckp dengan aku mcm tu pada aku..time dia ckp tu aku action memahami jer tapi dlm hati aku cuma allah jer yg tahu...

aku tahu byk2 anak aku paling byk memalukan family terutama sekali cikmai lah...aku kuar mlm balik pagi kekadang tk balik, hisap rokok, minum, berkawan dengan bdk2 yg dia tk suke..ada yg jiran kepo2 tu siap sindir2, cakap2 kat tmpt cucuk sate ( cikmai nye keje parttime ) bila cikmai dgr tak panas telinga...sure bahang nye..

ada satu kali tu..aku gi PD tk balik 1hari so bila aku jejak jer kaki aku msuk ke rumah dia nmpk aku trus dia jerit sekuat hati...time tu lori ikan ada kat sebelah umah, memg tgh pack macik2 beli ikan..dia jerit.."oiiiiii sesape nk pelacur kat umh aku ada sorg...1 mlm RM5 " dalah dimalukan, siap belasah aku sepuas hati agi...yg ner leh elek aku elak..yg tk bleh trima jer lahh kannnnn....

tapi..sepnjg drama yg aku buat dia tk pena tnya knp aku suka kuar dgn kekwn..tk nk duk umh..ok...aku ada soalan untuk korg....--->korg n mataair korg bercinta bagai nk rak tp hubungan korg tk direstui oleh family matair disebabkan family korg ni kurg pendidikan agama..tp korg nk juga kawenn dh tk nk buat makziat so..byk ler halangan n rintangan yg korg lalui bersama akhirnya korg disatukan...tk sampai 4 ari korg jd isteri tetiba tkde angin tkde ribut matair korg ceraikan korg atas alasan emak korg tipon family matair korg maki2 marah2...korg dpt trima tk?????????bukan org ketiga punca peceraian korg tp kerana emak kandung sendiri...mcm ner korg nk bersemuka hari2 korg dgn emak korg????????????itu yg terjadi pada perkahwinan pertama(jijie) aku, aku terpaksa terima kenyataan tu..tapi aku tk kuat berdepan cikmai punca perceraian aku...itu pasal aku tk suka duk umah...cari ketenagan kat luar hilngkan semak dlm otak...nk kaur umh mana aku nk gi..?

-bila aku kawen dgn suami yg sekarang ( man ) semua dh berubah..aku dh ada family sendri tk kan aku nk happening agi kan...suami aku trima aku seadanya...tp cikmai tk berubah same jer...skang ni berlaku pada adik aku no.2 ( Nasyrah) tk lah sama sgt mcm problem aku dulu,kira dia oklah sbab family suami dia trima dia, cuma cara diaorg kawen yg cikmai tk dpt trima so itu yg selalu buat nasyrah n cikmai gaduh...cik mai plak bila problem dgn nasyrah sure kat aku..bila aku ckp tk yah lah cmpur,dia mula ungkit kes2 aku dulu..ermmmmm cikmai degil..kte dia jerrr yg betul..bila aku ckp mcm tu dia marah "ala dulo ko buat aku agi teruk" fedup tau..skang ni nasyrah dh kuar umh gi klatan duk dgnh family mertua dia...mybe dia aman kat situ sape tahu...bila bdk tu dh tk de baru melilau cari...skang SALAH KER AKU?????????

1 comments:

Anonymous said...

salam..
i know u..b4 married(jijie) after divorce n married again (man)..

hanya org yg mengalaminya leh paham y u saying like dis..

p/s: nasrah balik kelantan??x tau pongg.!!!