? ??????????????????? ????Easy Install Instructions:???1. Copy the Code??2. Log in to your Blogger account
and go to "Manage Layout" from the Blogger Dashboard??3. Click on the "Edit HTML" tab.??4. Delete the code already in the "Edit Template" box and paste the new code in.??5. Click "S BLOGGER TEMPLATES AND TWITTER BACKGROUNDS ?

Sunday, July 10, 2011

*I'AM BACK*

dh 2tahaun aku tk update blog...so many things happened in my life in this 2years..on mei 2010 aku excident kira teruk ar jugak, aku hilang jari kaki aku sebelah kanan..pastu aku berhenti kerja KEMAS aku pindah seremban and since that aku jd suri rumah sepenuh masa..life aku kt seremban teruk giler...tk sempurna langsung, aku duk sewa bilik bilik air aku share dgn bdk2 bujang yg sewa kt situ gak memg tk confrtable..memandangkan Man je yg kerja and gaji dia not more then RM600 kehidupun aku serba serbi kurang mkn pun kadang2 mkn kadang2 tk makan..yg pedih sekali aku and anak aku tk dapat sambut rye yg betul2 rye...so this year aku tekad sekiranya man tk dpt ubah kehidupan aku n anak aku aku akan tinggalkan dia and cari life aku sndri...


now here i'am back to my root cukup setahun aku tinggal seremban and aku tk leh nk angkat cara kehidupan man sediakan,aku blik PJ stay dgn cikmai..aku cari kerja and aku cari kekawan at 1st aku keje kilang western digital about 3 mount pastu aku dpt keje bru...so aku happy sgt2 dgn keje bru aku...

from now on aku akan try to update my blog and share citer2 aku dgn korang semua


0 comments: